Správa počítačových sítí a serverů

Externí správa sítě (outsourcing IT) znamená převzetí určitých nebo veškerých činností spojených s fungováním informačních technologií externím dodavatelem. Správa počítačové sítě nebo informačního systému je naší hlavní činností. U menších a středních firem se jedná převážně o kompletní převzetí správy veškerých IT technologií spolu se zajištěním dalšího rozvoje a budování IT strategie. U větších firem je to hlavně správa serverových technologií spolu s konzultacemi v oblasti IT. Více o tom, proč spolupracovat právě s námi se dozvíte na této stránce. V případě podpisu servisní smlouvy provedeme zdarma analýzu současného stavu vaší počítačové sítě a navrhneme vhodné řešení případných nalezených problémů.

Hlavní oblasti správy počítačových sítí:

Správa sítě (kabeláž, switche, routery, firewally)
Každý správce sítě by měl velmi dobře zvážit jaké pasivní i aktivní prvky pro chod celé sítě použije. Správná funkčnost počítačové sítě je pro chod celé infastruktury velmi důležitá. Funkčnost a vhodná konfigurace těchto prvků jsou zásadními předpoklady pro bezpečnost celé počítačové sítě. Jedná se hlavně o switche, routery a firewally.

Správa serverů
Kvalitní správa serverů je zcela zásadní. Klademe velký důraz na předcházení problémům pomocí kvalitního monitoringu celé síťové infrastruktury. Staráme se o maximální funkčnost a zabezpečení serverů. Velký důraz je také kladen na promyšlené a funkční zálohování všech dat s možností snadné a rychlé obnovitelnosti.

Správa stanic a periferií
Nedílnou součástí správy počítačové sítě je i údržba pracovních stanic a periferií (tiskárny, scannery, monitory, čtečky karet a podobně). I zde se problémům snažíme přecházet pravidelnou profylaxí. V rámci správy stanic neřešíme jen samotnou funkčnost stanic a jejich aplikací, ale také udržujeme přehled o aktuálním stavu softwaru a hardwaru.

Uživatelská podpora
Důležitou součástí svěřené správy IT je také řešení uživatelských problémů a to jak, telefonickou cestou za využití vzdáleného přístupu, tak při osobních návštěvách.

Konzultační služby
Našim klientům technologie nejen spravujeme, ale snažíme se jim předat i naše know-how formou konzultací v celém spektru oboru informačních technologií. Především se jedná konzultace dalšího rozvoje IT nebo konzultace související s implementací nové technologie nebo informačního systému.

Administrativa spojená s fungováním IT oddělení
Pokud nám klient svěří starost o kompletní chod IT ve firmě, tak je nedílnou součástí našich služeb i administrativa související s chodem informačních technologií (komunikace s dodavateli souvisejících služeb, projektové vedení implementací nových informačních systémů, statistické výkazy a podobně).

Doplňkové služby
Většině našich klientů také návazně na služby správy počítačové sítě dodáváme nové technologie i spotřební materiál. Jsme schopni komplexně pokrýt celé spektrum dodávek služeb a techniky v oblasti informačních technologií.

HELPDESK (klientská zóna)

Registrovaní zákazníci mohou využít online aplikaci HELPDESK.

Pro přihlášení do aplikace klikněte zde:
(externí odkaz)

Taskpool
Nápověda

VZDÁLENÁ PODPORA

Logněte se do systému a náš tým Vám pomůže...

Pro připojení a aktivaci vzdálené podpory klikněte zde:

Dálková správa
Nápověda

NAPIŠTE NÁM

Naše produkty

Oracle
HP